MatPilates - PILATES ZA TRUDNICE -PRENATAL STOTT PILATES®

logo

PILATES ZA TRUDNICE -PRENATAL STOTT PILATES®

Dostupne informacije na temu vežbanja u trudnoći mogu biti veoma zbunjujuće – čak i u konfliktu. STOTT PILATES® metoda prati savremene standarde praktikovane u fitnes industriji u pogledu bezbednosti vežbanja tokom trudnoće i smernice koje daju stručne organizacije kao što su Američki fakultet za akušere i ginekologe i Društvo akušera i ginekologa Kanade.


Benefiti praktikovanja PRENATAL STOTT PILATES®-a su brojni. Spoznavanje principa održanja neutrala, pravilnog disanja, potpune koncentracije, učenje postizanja preciznosti i toka kretanja pomoći će vam tokom trudnoće, kao i u toku porođaja. Vežbanje STOTT PILATES®-a u trudnoći će doprineti jačanju vaših abdominalnih, leđnih i karličnih mišića, time obezbeđujući da vaša trudnoća i porođaj prođu što je moguće udobnije. Naravno, lakše ćete se vratiti u formu nakon trudnoće ako se trudite da ostanete u formi i tokom nje.

S obzirom na to da telo prolazi kroz brojne promene tokom trudnoće, vežbe se modifikuju kako trudnoća napreduje. Specifičnost STOTT PILATES® metode je u tome što može da izvrši dodatno individualno prilagođavanje za bilo čije mogućnosti i posturu. Mnoge vežbe po ovom metodu se izvode u poziciji „šake-kolena“, koja je idealna za trudnoću, jer pomaže u rasterećivanju vaših leđa i karličnih mišića, kao i u pozicioniranju bebe u pravilan položaj za lakši porođaj.


Napomena: Gore navedene informacije ne smeju da zamene medicinske savete,te prva i najvažnija stvar koju treba da obavite pre nego što počnete sa planiranjem vašeg pretporođajnog vežbanja jeste da dobijete odobrenje vašeg lekara.

PILATES ZA POSTPOROĐAJNI OPORAVAK – POSTNATAL STOTT PILATES®

Povratak na trening posle porođaja treba da bude lagan i postepen,u pre svega bezbedan. POSTNATAL STOTT PILATES® je specijalan program vežbi namenjen oporavku i jačanju tela nakon porođaja. Ima za cilj rad na stabilnosti, korekciji posturalnih promena nastalih tokom trudnoće i nakon porođaja, saniranju dijastaze (razdvajanja) trbušnih mišića, (re)aktivaciji mišića dna karlice zatim jačanju i oblikovanju celog tela. Vežbe se modifikuju u odnosu na to da li je porođaj bio prirodnim ili operativnim putem, kao i u odnosu na to da li dojite ili ne...

Nemojte žuriti da se vratite u formu koju ste imale pre trudnoće, a pre svega nemojte vežbati "napamet", jer vam to može doneti više štete nego koristi...
Ukoliko je porođaj protekao bez komplikacija i imate odobrenje lekara, sa ovim programom vežbi možete početi već nakon prestanka krvarenja, odnosno nakon prve kontrole.

Podelite ovu stranu:

Kopirajt © Kio d.o.o. - Sva prava zadržana. Izrada sajta: Kio d.o.o.